1.Jina sita saath haِinاین جمله یعنی "ساده زندگی کن" با شنیدنش جَری میشم. دلیل خاصی هم نداره.2.!I shall keep you there, near my faith and belief چند وقتیه روند زندگیم این شکلی شده: شبها ر مالیده...ما را در سایت مالیده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 16:16
ما را در سایت مالیده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 16:16
پ.ن. زهرا ایز لودینگ، کام بَک سون! :D
ما را در سایت مالیده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 16:16
"وقتی در شرایطی قرار گرفتی که آموختههای قبلیت به دردت نمیخورن." سه پروسه برای گذروندن داری:1. مرثیه سُرایی/ عزاداری برای کسی که بودی و دود شدن ِ تلاش و کوشش ِ سالهای متمادی. بشینی و دست رو دست ب مالیده...ما را در سایت مالیده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 16:16
امشب؛ شب ِ امتحانه! چرا علامت تعجب؟ چون در این چندین و چند سال سابقهی تحصیلی از وقتی یادم میاد، به یاد ندارم شب امتحانی رو بدون ِ "آی بدو که صبح شد و درس تمام نشد" به صبح رسونده باشم!! تا به حال نشده مالیده...ما را در سایت مالیده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 16:16